Een verkeerd hotel, weerzien en boodschappen in bulk.

7 juni 2024 - Bellevue, Washington, Verenigde Staten

En zo eindigde deze eerste reisdag toch nog in Seattle. Na 7 uur vertraging vertrokken we. De benodigde bemanning druppelde binnen en werd met applaus en gejuich begroet. De sfeer bleef over het algemeen goed. Lang verhaal kort: het vliegtuig dat om 4.41u zou vertrekken, vertrok om 23.45u. Gelukkig konden we allebei wel wat slapen op de ruim 4 uur durende vlucht. Ook dit vliegtuig was lang niet vol en we mochten op andere plekken gaan zitten, zodat we met z’n tweeën zaten. We hadden elkaar per slot van rekening nog bijna niet gezien vandaag!

De koffers waren er redelijk snel en we gingen naar de plek waar we op het shuttlebusje voor naar het hotel konden wachten. Het busje stond er al, gelukkig. Aangekomen bij het hotel (binnen 5 minuten) zagen we dat we bij het verkeerde hotel stonden… Crown Plaza in plaats van Coast Gateway. Begint allebei met een ‘C’. Dat doet weinig slaap dus met je 🤭 De chauffeur was erg aardig en bracht ons meteen weer terug. Natuurlijk hebben we hem een leuke fooi gegeven. En gelukkig had hij niet alleen ons, maar ook nog andere passagiers naar het Crown Plaza gebracht.

De kamer was netjes en schoon en de bedden lagen heerlijk. We hebben allebei ook goed geslapen, iets wat na zo’n lange reis niet altijd meteen lukt.

Weer een ‘prachtig’ uitzicht vanuit onze hotelkamer.

Vanmorgen was Jan Maurits al om half acht wakker, ik een uurtje later. We hebben allebei heel goed geslapen. Het uitzicht vanuit onze kamer was weer interessant, zullen we het maar noemen. Daar zijn we aan gewend, dat is the story of our life. Het ontbijt viel ook een beetje tegen, maar de koffie was in elk geval goed.

Rond half 12 kwam Hjalmar ons ophalen. Heel fijn om hem weer in het echt te zien en te kunnen knuffelen. Hjalmar zou ons naar het camperverhuurbedrijf brengen, maar voordat we daar heen gingen, deden we eerst een paar boodschappen bij Costco, een soort Macro of Sligro, maar dan voor de gewone consument. Daar hebben we alleen dingen gekocht waar we een grootverpakking van nodig hebben, want 2,5 liter olijfolie of 3 kilo havermout is echt teveel van het goede. Als lunch kocht we daar hotdogs voor slechts $1.50. Compenseerde mooi voor de dure hamburgers op het vliegveld in Houston.

Weerzien met HjalmarDaar komen we deze week wel mee door 🤭Hotdogs

Daarna door naar het camperverhuurbedrijf en nu ook weer een lang verhaal kort: we zitten heerlijk buiten op de eerste camping, met een IPA’tje van de Costco. Hjalmar komt ons straks ophalen. We gaan Nicole weer ontmoeten en dan gezamenlijk eten. Alaskaanse zalm, zin in!

CamperverhuurbedrijfOnze camper.2 zakjes chips

Zalm uit AlaskaEten op het dakterras.

1. Kees Verhoek:
    Bourbon walhalla 😂
    Beetje grote flessen misschien
    Jullie zijn er dan eindelijk. Veel plezier met elkaar
  2. Ingelise:
    7 juni 2024
    Wat fijn dat jullie eindelijk zijn aangekomen en samen zijn! Heel veel plezier!
  3. Corry Volmer:
    7 juni 2024
    Hé, hé....eindelijk zijn jullie, waar je wilden zijn!
    Fijn, hoor. Heerlijk met elkaar en 'n prachtige camper, om verder te trekken.
    Maak weer mooie herinneringen voor thuis. Lieve groet voor allen.
  4. Erik H.:
    7 juni 2024
    Wat een verhaal al, zover! Gelukkig weer samen met de kinderen. Goede tijd gewenst en groeten daar!
  5. Adri:
    7 juni 2024
    Mooi camper ! op naar een mooie vakantie. Liefs voor jullie maar ook voor hjalmar en nicole erik en adri
  6. Maria:
    7 juni 2024
    Na een " zeer bewogen" heenreis nu eindelijk samen met Hjalmar en Nicole. Op naar een mooie reis. Groetjes en veel plezier

Jouw reactie