Houston, we have a problem.

5 juni 2024 - Schiphol, Nederland

Zo, de eerste hobbels zijn genomen; vroeg opstaan, op tijd op Schiphol aankomen, bagage en douane. Alles verliep weer soepel. Echter, er is een nieuwe hobbel. We zouden eerst naar Chicago vliegen met 3 uur overstaptijd, maar onze vlucht is omgeboekt. We vliegen nu eerst naar Houston, waar we 2 uur overstaptijd hebben. Na wat nagevraagd te hebben hoorden we dat er heel veel vertraging op Chicago is en dat we anders pas om half 3 vanmiddag zouden vertrekken in plaats van 11 uur. Fijn dat we wel op tijd kunnen vliegen, maar even schakelen. Met name de 2 uur overstaptijd is spannend.

Het eerste deel van de vlucht duurt 10 uur en 25 minuten, het tweede deel 4 uur en 40 minuten. Ik denk er nog maar even niet aan hoe gaar en verreisd we zullen zijn en hoeveel uur we achter elkaar wakker zijn.

In elk geval zijn we blij dat we nu hier zijn, letterlijk en figuurlijk. Binnenkort gaan we Hjalmar en Nicole weer zien. De eerste paar dagen kunnen we dan met elkaar optrekken. Na het weekend zakken wij af naar het zuiden met de camper.

Ook gaan we met een wat geruster hart op pad nu het beter gaat met degenen thuis die ziek zijn of waren.

Leuk dat je mee leest en we hopen dat we wat kunnen overbrengen van dit bijzondere land.
Highway oneOmschrijving Highway oneOnderweg naar het vliegveld.WachtenWeersvoorspelling in Seattle

Kleine update: bijna 5.000 stappen later zitten we in het vliegtuig, helemaal achterin, met z'n tweetjes. Niemand naast ons. Het vliegtuig is lang niet vol, hopelijk helpt dat bij het overstappen 🤞
We vliegen overigens in een Boeing...

1. Elma:
    5 juni 2024
    Fijn dat jullie Hjalmar en Nicole weer gaan zien!
    Enjoy your stay in the US of A 😘
  2. Richard:
    Hello Itwer en Jan Maurits,
    Heeel veel plezier, geniet en doe de groeten daar.
    We gaan jullie natuurlijk weer op de voet volgen. Leuk!
    Groetjes Richard
  3. Kamal:
    5 juni 2024
    Heel veel plezier en een mooie tijd gewenst
  4. Joke:
    5 juni 2024
    Goede reis en veel plezier!
  5. Nancy Laheij:
    5 juni 2024
    Veel plezier en wat leuk dat we weer mee kunnen lezen
  6. Monique huisnr1, uit ver verleden:
    5 juni 2024
    Wat leuk dat jullie weer op pad zijn! Stoer! Heel veel plezier!
  7. Margreet:
    5 juni 2024
    Goede reis en heb een goede tijd!!
  8. Corry Volmer:
    5 juni 2024
    Wat fijn, dat jullie de kinderen weer gaan zien!
    Je moet er lang voor reizen, maar jullie krijgen er veel voor terug.
    Ben weer heel benieuwd naar jullie verhalen. 'n Heel fijne tijd gewenst en lieve groet
    voor allen van Corry

Jouw reactie