Nog een weekje...

2 september 2017 - Amersfoort, Nederland

We zijn nu ėcht aan het aftellen! Jan Maurits werkt de komende week nog 3 dagen en ik 4. We hebben allerlei praktische zaken geregeld, zoals een internationaal rijbewijs aangevraagd (better safe then sorry), alvast wat dollars opgehaald en verder wat regeldingetjes gedaan die gewoon nog moesten gebeuren. De spreekwoordelijke stok achter de deur. Aan de ene kant wordt onze to do list korter, maar aan de andere kant schieten ons steeds weer dingen te binnen, zodat het lijkt of die lijst nóóit helemaal afgevinkt gaat worden! We hebben nog tot en met donderdag.

Voorbereidingen

De camper waar we mee reizen hebben we geboekt via Cruise America. Hij is 7,60m lang, 2,50m breed en 3,70m hoog. En het is een automaat. Het is de bedoeling dat ik ook ga rijden, maar dat vind ik best spannend. Het is nog geen 3 jaar geleden dat ik mijn rijbewijs heb gehaald. Nu houd ik wel van een uitdaging, maar alles bij elkaar is het wel veel. Gelukkig heeft Jan Maurits meer ervaring op dit gebied, dus hij zal mij  niet meteen Miami uit laten rijden ;-) Bij de links staat een grappig filmpje van Cruise America.