Even schakelen

30 september 2017 - Amersfoort, Nederland

We zijn weer thuis! Na een lange en voorspoedige reis (wij zijn bijna 36 uur op). Het is een hele tijd onzeker geweest of de reis door kon gaan vanwege de ziekte van mijn moeder. Daarna hebben we steeds dingen aan moeten passen in verband met hurricane Irma. We zijn vol indrukken terug gekomen. We hebben veel gezien en gedaan, ons steeds weer verbaasd (of verwonderd) en we hebben heel veel leuke ontmoetingen gehad. Sommigen waren kort en anderen wat langer. Ik mail af en toe met Jodi, die met haar Steve gaat overwinteren in de buurt van Pensacola.
Het was een vakantie van veel: veel reizen, veel kilometers, ruim 3300. Toen we de kilometerstand opnamen dachten we:'2100? Wat weinig.' Maar het waren 2100 mijlen... We hebben veel souvenirs gekocht, we hebben een recordaantal muggenbulten opgelopen en we hebben meer dan 900 foto's gemaakt (alleen al met het fototoestel...). Maar goed, Amerika is dan ook 'the land of plenty'.

En nu is het schakelen voor ons. Vanmiddag vooral voor Jan Maurits, die na 3 weken rijden in een automaat weer even moest wennen aan een 'gewone' auto. Verder is het schakelen omdat het gewone leven weer begint. We zijn in elk geval blij en dankbaar dat we deze reis hebben kunnen maken en dat er geen gekke dingen zijn gebeurd onderweg. En dat we weer veilig thuis zijn. We hebben het al over een volgende reis gehad 😄 Bij leven en welzijn.

Souveniers

We vonden het leuk dat je met ons mee las en zo een klein beetje mee kon reizen. Bedankt daarvoor en voor de reacties. Mocht je zin hebben in meer, kom dan over een tijdje, onder het genot van een drankje, ons fotoalbum bekijken 😚

Vanuit het vliegtuig Vanuit het vliegtuig Vanuit het vliegtuig.

1. Klazien:
    1 oktober 2017
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn!!
  2. Elma:
    2 oktober 2017
    There's no place like home ☺😊
    En nu : back to real life!