Aftellen.

24 augustus 2017 - Amersfoort, Nederland

Morgen over 2 weken gaan we dan echt! Voor het eerst buiten Europa, naar het land van de onbegrensde mogelijkheden... We starten in Miami, zakken af naar The Keys en gaan dan weer omhoog naar the Everglades. Vervolgens rijden we een heel eind langs de Golf van Mexico om uiteindelijk in New Orleans te belanden. Na 2 dagen gaan we verder richting Memphis en Nashville. Hoewel wij meer stadsmensen zijn, gaan we na deze mooie steden nog een National Park bezoeken, The Great Smokey Mountains. Onze reis eindigt in Atlanta, waar we via een enorm vliegveld weer richting Europa gaan. We hebben gisteravond als voorbereiding en om de smaak te pakken te krijgen een aflevering gekeken van The layover met Anthony Bourdin, waarin hij 24-48 uur in een bepaalde stad verblijft. In die tijd bezoekt hij zoveel mogelijk restaurants, bars en cafés. De uitzending die wij bekeken speelde zich af in New Orleans. We hebben de leukste tips opgeschreven en nu maar kijken of we die plekken daadwerkelijk kunnen vinden.

In de kantlijn staat een link met een overzicht van de locaties waar Bourdin is geweest.

1. Diana:
    5 september 2017
    Je kunt nu echt aftellen...