O moeder wat is het heet!

14 september 2017 - Montgomery, Alabama, Verenigde Staten

Donderdag wasdag op rv-park The Woods! We hebben zo langzamerhand al aardig wat was verzameld, dus op naar de wasmachines. Instructies had ik al van Jody gehad, dus dat was makkelijk 😄 Gewapend met 2 zakken was en 24 quarters  (6 quarters voor elke machine) toog ik naar het washok. De instructies op de machines  waren ook duidelijk: wasmiddel, was, geld en dicht. Vervolgens gebeurde er niets. Nergens vond ik de aan-knop. Jody erbij gehaald, maar die wist het ook niet. Dan maar weer naar receptie. De vriendelijke dame achter de receptie belde Chad om te komen kijken bij de wasmachines. Ik weer terug en aangekomen in het washok had Chad één wasmachine draaiend en was hij bezig met de volgende. Ik had de fout gemaakt om het geld in de wasmachine te schuiven en de lade niet meteen terug te trekken. Weer wat geleerd.

Washok

Het is de hele dag erg warm geweest en een groot deel van de dag staan we in de volle zon. De luchtvochtigheid is ook hoog en dat maakt dat het klam is. Best wel wennen voor ons. De zomer in Nederland was niet echt je van het en ook daardoor zijn we het niet gewend. Maar ook wel weer fijn, want het is nog echt zomer.                We besloten ook daarom om met de camper naar een mall te gaan om nog wat boodschappen te doen en wat koelte in de winkels op te zoeken. Een camper is wat veel aspecten betreft handig, maar als je een klein tripje wilt maken iets minder handig; je neemt wel je hele hebben en houden mee. En alle losse dingen moeten tijdens de rit opgeborgen zijn of vast staan.  Maar dat gaat steeds sneller. De klep van de wc naar beneden voordat we weggaan, de koelkast de extra klik horen zeggen, zodat niet de inhoud naar buiten komt  tijdens het rijden. Happend to us... 😜

Het is nu half 8, we zitten na te tafelen en gaan zo voor de eerste keer één van de vele fast food ketens betreden om een lekker ijsje te halen. Op de camping is niet veel te beleven, het lijkt wel of er bijna niemand is. Ook overdag zie je weinig mensen. Iedereen zit waarschijnlijk onder de airconditioning 😅 Geef ze eens ongelijk.

Ice QueenKing of the ice

De camping

1. Jan:
    15 september 2017
    Erg leuk om jullie belevenissen te volgen. Geniet van elkaar en het mooie weer