We zijn onderweg!

8 september 2017 - Heathrow Airport, Verenigd Koninkrijk

Tjonge jonge, dat was wel even stressen, gisteren. Geannuleerde campings en een geannuleerde vlucht naar Miami. Wat nu? Om een lang verhaal kort te maken: we kunnen een camper ophalen in Atlanta en er was gelukkig ook nog een vlucht op Atlanta. Dus geen gedoe met binnenlandse vluchten. Jan Maurits heeft een hotelkamer geboekt voor de eerste nacht en een camping voor de eerste paar dagen. We gaan nu een rondje maken, waarbij we dus beginnen en eindigen in Atlanta. Het is jammer dat we niet naar de Everglades en The Keys kunnen, maar nu gaan we andere mooie dingen zien. De bedoeling is om de geplande route wel ergens op te pakken, maar dat is afhankelijk van het weer.

In het vliegtuig

Vanmorgen zijn we rond 6 uur vanuit Amersfoort vertrokken. Ruim op tijd kwamen we op Schiphol aan. Echter, er stond een Antilliaans dames honkbalteam voor ons, dat helemaal omgeboekt moest worden, omdat één iemand zich had verslapen 😱 En tot overmaat van ramp vielen de systemen ook nog uit 😱😱 Gelukkig mochten we op een gegeven moment voor, omdat we alleen maar de bagage af hoefden te geven.

Nu zitten we, na een voorspoedige vlucht te wachten op Heathrow. We hebben net geluncht en kunnen even relaxen. Voor jullie beleving: we zijn om 6.00u vertrokken en we vliegen om 16.00u. Maar dan is het in Nederland 17.00u. We zijn dan 11 uur verder en nog steeds in Londen!