De voorbereidingen.

17 augustus 2022 - Amersfoort, Nederland

Er lijkt een patroon te zitten in de aanloop naar onze Amerika-reizen; de ene keer met hobbels en de keer erna soepel. Deze keer zijn de hobbels aan de beurt. Naast de ‘normale’ vakantiestress hebben we nu ook de stress van een huis verkopen erbij. Aangezien we hier totaal geen invloed op hebben, moeten we proberen dit los te laten… Maar mocht je nog op zoek zijn naar een leuk huis in Amersfoort of je weet iemand die op zoek is, dan is hier de link: https://www.funda.nl/koop/amersfoort/huis-42802304-helmkruid-13/  😁

Deze dag staat in het teken van de laatste voorbereidingen voor de reis. Extra spannend door de toestanden op Schiphol. We vertrekken om 11:15u naar Frankfurt en vliegen van daaruit naar Anchorage, wat overigens níet de hoofdstad van Alaska is, zoals ik altijd dacht (enig idee wat de hoofdstad is?). Om het risico op kwijtgeraakte koffers te spreiden en zo zonder spullen te komen zitten, verdelen we alles zoveel mogelijk en doen we wat toiletspullen in de handbagage. We gaan het allemaal zien.

Inpakken.Altijd weer een spannend moment.

Ons doel is om elke dag een stukje te plaatsen. Of dit daadwerkelijk gaat lukken hangt af van hoeveel bereik we zullen hebben. We willen je in elk geval alvast bedanken voor het meelezen en we hopen dat je daar net zoveel plezier aan beleeft als wij hebben aan het schrijven.

Inmiddels zijn onze koffers gepakt en voor de verandering ruim ónder het toegestane gewicht. We vragen ons stilletjes af of we niets iets vergeten zijn 🫣  Het huis is aan kant en we kunnen even relaxen. Gelukkig zijn er weer een paar bezichtigen aangevraagd en hopelijk komt er snel een bod.

House for sale…

1. Nancy:
    17 augustus 2022
    Veel plezier en nu lekker gaan genieten
  2. Sanneke:
    Heel veel plezier!
  3. Jannet:
    Geniet ervan samen!!!
  4. Kees&Marina:
    17 augustus 2022
    Goeie reis gewenst en een fijne vakantie!
  5. Richard:
    18 augustus 2022
    Verkoop komt goed, laat het los en ga lekker genieten!
  6. Ernst:
    18 augustus 2022