Tenslotte

12 augustus 2023 - Zwolle, Nederland

We zijn weer thuis! De reis ging heel voorspoedig. Donderdagochtend haalde Hjalmar ons op en gingen we nog ergens lunchen. Toen terug naar zijn appartement om Marijn op te halen (hij ging donderdag ook terug) en om afscheid van Nicole te nemen.

20230810_13130020230810_17363020230810_18381420230810_183741

Jan Maurits was al een paar dagen aan het hoesten en voelde zich helemaal niet lekker. Niet fijn met zo’n lange reis voor de boeg. Toch ging het goed en we landden op de geplande tijd. Omdat er een aantal poortjes opengingen waar je zelf je paspoort kon scannen, waren we heel snel door de douane. Er stond aangegeven dat de wachttijd ongeveer 15 minuten zou zijn.

De koffers kwamen ook redelijk snel en toen terug naar Zwolle. In Amersfoort nog een lunchstop gemaakt bij Van der Valk, want het was inmiddels half 3.

Thuis hadden we nog Corona zelftesten liggen. Jan Maurits besloot er eentje te doen. En ja hoor, positief! Hij is al die jaren van lockdown de dans ontsprongen, maar nu is het raak. Ik begon me ook steeds beroerder te voelen en ook ik ben positief getest. Het is hier een gehoest en gesnotter van belang en we voelen ons heel beroerd. Lang leve Picknick ☺️ https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/5400979/nieuwe-covid-variant-eris-opmars-world-health-organization-who-corona

20230811_184118

Bedankt weer voor het meelezen en de reacties. Misschien overviel het je om weer blogs te krijgen, maar we besloten in het vliegtuig richting Seattle pas om weer te schrijven. En daar zijn we heel blij om, want we hebben deze dagen méér gedaan dan in onze 3 weken zomervakantie in Spanje.

Tot een volgende keer; highway 1 staat voor volgend jaar op de planning, bij leven en welzijn 😄

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Erik:
    12 augustus 2023
    Was heel leuk om met jullie mee te lezen. Voor nu, beterschap en tot snel!
  2. Kees Verhoek:
    13 augustus 2023
    Het was idd wel heel plotseling 😎, maar wel weer leuk om mee te lezen.
    Beetje jammer van de COVID aan het eind. Hoop dat jullie er snel vanaf zijn.
  3. Monique:
    13 augustus 2023
    Beterschap! Super jammer dat jullie ziek zijn geworden, maar gelukkig niet gedurende reis. Nu lekker uitzieken en alle twee n voorspoedig herstel toegewenst. Groetjes Monique (die van nummer 1😉)